دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security نسخه 3 و 4 و 5 و 6 و 7 بدون اتصال به اینترنت

 

 

دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security

نسخه 3 و 4 و 5 و 6 و 7 بدون اتصال به اینترنت تا تاریخ 29 تیر 92

NOD32 / Smart Security / Endpoint Offline Update 8589 (2013-07-20)

for v3.x v4.x v5.x v6.x v7.x

NOD32 / Smart Security / Endpoint Offline Update 8589 (2013 07 20) for v3.x v4.x v5.x v6.x v7.x

سیستم عامل / حجم فایل: 50 MB / Win All

آخرین بروزرسانی: 1392/04/30 00:42

دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار کامپیوتر , ,
:: برچسب‌ها: دانلود به روز رسانی آنتی ویروس NOD32 و Smart Security , نود32 , نود 32 , اپدیت نود , آپدیت نود32 , روستای فرخار ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : شوریابی
تاریخ : سه شنبه 30 / 4 / 1392
دانلود انواع زیرنویس ها توسط OpenSubdownloader 2.0.11

دانلود انواع زیرنویس ها توسط OpenSubdownloader 2.0.11

OpenSubdownloader نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای جستجو و دانلود انواع زیرنویس ها با زبان های گوناگون می باشد. توسط نرم افزار OpenSubdownloader به سادگی در کمترین زمان ممکن می توانید زیرنویس دلخواه خود را در صورت موجود بودن در اینترنت، دانلود نمایید.

 

dlDownload: دانلود ۱۰ مگابایت با لینک مستقیم

dl رمز فایل : www.LidomaDL.com

dl منبع: www.farkhar.lxb.ir

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار , نرم افزار کامپیوتر , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : شوریابی
تاریخ : سه شنبه 30 / 4 / 1392
6 توصیه برای اینکه موهایتان سفید نشود.

 

 

6 توصیه برای اینکه موهایتان سفید نشود.

 
همیشه یک سۆال برای من وجود دارد که چرا خیلی از ما از حالت و جنس موهایمان راضی نیستیم! یکی را می‌بینید که موهای لختی دارد اما دربه‌در دنبال فر کردن است، آن دیگر موهای فر دارد همیشه شاکی است ومی‌خواهد موهایش را صاف کند. یکی موهایش پرکلاغی است و همیشه دنبال رنگ مو است و یکی دیگر می‌خواهد موهایش را مشکی کند. احتمالاً الآن هم در کوچه و خیابان دیده باشید که برخی از جوان‌ها اسپری رنگ سفید را روی موهایشان خالی می‌کنند تا قسمت‌هایی از موهایشان را سفید کنند. این یکی دیگر از آن کارهاست! چون هر کسی که موهایش سفید می‌شود اولین کاری که انجام می‌دهد رنگ کردن موهاست اما بعضی‌ها برعکس عمل می‌کنند. موی سالم و زیبا یک زینت طبیعی برای صورت است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که بر عکس این جوان‌ها نمی‌خواهید به این زودی‌ها موهایتان سفید شود باید به فکر مراقبت از آن‌ها باشید. برخی از مواد غذایی، گیاهان و ویتامین‌ها می‌توانند با سفیدی زودهنگام موها مقابله کنند. در این مقاله 6 توصیه داریم که جوانی را به موهایتان بر می‌گرداند. با ما همراه باشید.

موی سفید

 

 
 
 
 
 
 
 

ژل آلوئه‌ورا برای مقابله با سفیدی موها

درست است که سفید شدن موها عوامل مختلفی دارد (مثل وراثت، استرس، فشارهای روزمره و غیره) اما با این حال می‌توان با استفاده از برخی گیاهان جلوی سفیدی زودهنگام آن‌ها را گرفت. یکی از این گیاهان موثر آلوئه‌ورا است. ژل گیاه آلوورا حاوی ویتامین‌ها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی متعددی است برای همین هم مانند یک آنتی‌اکسیدان عمل کرده و باعث تقویت بدن می‌شود. باید بدانید که این ژل نمی‌گذارد که به این زودی‌ها چین و چروک روی پوستتان عرض اندام کند و علاوه بر این از پیری موها نیز پیشگیری می‌کند.

موها مستقیماً از طریق خون تغذیه می‌شوند و استرس و نگرانی هم باعث

کند شدن جریان خون می‌شود. برای همین هم استرس تعادل موها را برهم

زده و باعث سفید شدن آن‌ها می‌شود. برای پیشگیری از استرس تا جایی

که می‌توانید مواد غذایی ضداسترس میل کنید

برای بهره‌مندی از خواص این گیاه مفید توصیه می‌کنیم که یک قاشق غذاخوری ژل آلوورا را در مقدار آب حل کرده و به مدت یک ماه هر روز سه مرتبه از این ترکیب میل کنید. سپس به مدت سه ماه و هر ماه بیست روز این کار را تکرار کنید. توصیه می‌کنیم از ژل‌هایی استفاده کنید که معتبر بوده و دارای مهر استاندارد باشد.

 

مواد غذایی ضد پیری را دریابید

با گذشت زمان موهای سفید لابه‌لای موها خودنمایی می‌کنند. برای اینکه با پیری فیزیولوژیک موها مقابله کنید به تغذیه‌ی تان اهمیت بیشتری بدهید. برای این کار ویتامین‌های زیر را دریابید:

ویتامین E: روغن‌های گیاهی، روغن زیتون یا روغن کنجد و غیره

سبزیجات سرشار از ...............................

 

 



:: موضوعات مرتبط: بخش پزشکی وبلاگ , ,
:: برچسب‌ها: 6 توصیه برای اینکه موهایتان سفید نشود , ریزش مو , سفید شدن مو , سفیدی , روستای فرخار , فرخار , موی سر , رابطه ژل و مو , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : شوریابی
تاریخ : سه شنبه 30 / 4 / 1392
اعمال شب‌های قدر

 

 

اعمال شب‌های قدر

یا علی
 

شب نوزدهم:

اولین شب از شب‌های قدر است و شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی‌رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب تقدیر امور سال رقم می‌خورد و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می‌شوند و به خدمت امام زمان علیه‌السلام مشرف می‌شوند و آنچه برای هر کس مقدر شده است بر امام علیه السلام عرض می‌کنند.

اعمال شب قدر بر دو نوع است: یکی آن که در هر سه شب انجام می‌شود و دیگر آن که مخصوص هر شبی است.

اعمالی که در هر سه شب مشترک است:

1- غسل. (مقارن غروب آفتاب، که بهتر است نماز عشاء را با غسل خواند.)

2- دو رکعت نماز وارد شده است که در هر رکعت بعد از حمد، هفت مرتبه توحید بخواند و بعد از فراغ هفتاد مرتبه اَستَغفُرِاللهَ وَ اَتوبُ اِلَیهِ و در روایتی است که از جای خود برنخیزد تا حق تعالی او و پدر و مادرش را بیامرزد.

3- قرآن مجید را بگشاید و بگذارد در مقابل خود و بگوید: اَللّهُمَّ اِنّی اَسئَلُِکَ بِکِتابِکَ المُنزَلِ وَ ما فیهِ اسمُکَ الاَکبَرُ و اَسماؤُکَ الحُسنی وَ ما یُخافُ وَ یُرجی اَن تَجعَلَنی مِن عُتَقائِکَ مِنَ النّار. پس هر حاجت که دارد بخواهد.

4- مصحف شریف را بگیرد و بر سر بگذارد و بگوید:

اَللّهمَّ بِحَقِّ هذاالقُرآنِ وَ بِحَقِّ مَن اَرسَلتَه بِه وَ بِحَقِ کُلِّ مومنٍ مَدَحتَه ُ فیهِ وَ بِحَقِّکَ عَلَیهِم فلا اَحَدَ اَعرَفُبِ بِحَقِّکَ مِنکَ.

ده مرتبه بگوید: بِکَ یا الله

ده مرتبه: بِمُحَمَّدٍ

ده مرتبه: بِعلیٍّ

ده مرتبه: بِفاطِمَةَ

ده مرتبه: بِالحَسَنِ

ده مرتبه: بِالحُسَین ِ

ده مرتبه: بِعلیّ بنِ الحُسین

ده مرتبه: بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ

ده مرتبه: بِجَعفَر بنِ مُحَمَّدٍ

ده مرتبه: بِموُسی بنِ جَعفَر ٍ

ده مرتبه: بِعلیِّ بنِ مُوسی

ده مرتبه: بِمُحَمَّدِ بنِ عَلِیٍّ

ده مرتبه: بِعَلِیِّ بنِ مُحَمَّدٍ

ده مرتبه: بِالحَسَنِ بنِ عَلِیٍّ

ده مرتبه: بِالحُجَّةِ.

پس از این عمل هر حاجتی كه داری طلب کن.

5- زیارت امام حسین علیه السلام است؛ که در روایت آمده است که چون شب قدر می‌شود منادی از آسمان هفتم ندا می‌کند که حق تعالی آمرزید هر کسی را که به زیارت قبر امام حسین علیه السلام آمده است.

6- احیا داشتن این شب‌ها. در روایت آمده هر کس احیا کند شب قدر را گناهان او آمرزیده شود هر چند به عدد ستارگان آسمان و سنگینی کوه‌ها و وزن دریاها باشد.

7- صد رکعت نماز بخواند که فضیلت بسیار دارد، و افضل آنست که در هر رکعت بعد از حمد ده مرتبه توحید بخواند.

8- این دعا خوانده شود: اَللّهُمَّ اِنّی اَمسَیتُ لَکَ عَبدًا داخِرًا لا اَملِکُ لِنَفسی وَ اَعتَرِفُ...

اعمال مخصوص هر شب قدر

شب نوزدهم:

1- صد مرتبه "اَستَغفُرِاللهَ رَبی وَ اَتوبُ اِلَیه".

2- صد مرتبه " اَللّهُمَّ العَن قَتَلَةَ اَمیرَالمومنینَ".

3- دعای "یا ذَالَّذی کانَ..." خوانده شود .

4- دعای " اَللّهَمَّ اجعَل فیما تَقضی وَ..." خوانده شود.

شب بیست و یکم:

فضیلتش زیادتر از شب نوزدهم است، و باید اعمال آن شب را از غسل و احیاء و زیارت و نماز، هفت قل هو الله و قرآن بر سر گرفتن و صد رکعت نماز و دعای جوشن کبیر و غیره در این شب به عمل آورد، در روایات تاکید شده در غسل و احیاء و جدّ و جهد در عبادت در این شب و شب بیست و سوم.

 



:: موضوعات مرتبط: مذهبی , ,
:: برچسب‌ها: اعمال شبهای قدر , اعمال شب نوزدهم , اعمال شب بیست ویکم , اعمال شب بیست و سوم , شب قدر , شبهای قدر , ماه رمضان , امام علی , ,
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : شوریابی
تاریخ : سه شنبه 30 / 4 / 1392
تبدیل اعداد از انگلیسی به فارسی در مایکروسافت ورد و مایکروسافت فرانت پیج

    تبدیل اعداد از انگلیسی به فارسی    

 در برنامه word اگر اعدادی را که به صورت انگلیسی تایپ شده اند

بخواهیم به شکل فارسی تغییر دهیم چه کاری باید انجام داد؟
برای این کار می توانید کلاً اعداد را در برنامه word ‌ خود

فارسی کنید.برای فارسی کردن اعداد به صورت کلی در

منوی tools‌ روی options کلیک کنید.سپس وارد

قسمت complex scripts شوید.
در مقابل Numeral برای اینکه همه اعداد فارسی شوند

گزینه Hindi را انتخاب نمایید.
برای اینکه اعداد در هر متن متناسب با آن متن باشند

هم می توانید گزینه context را انتخاب کنید.



:: موضوعات مرتبط: دنیای مجازی , ,
:: برچسب‌ها: تبدیل اعداد از انگلیسی به فارسی در مایکروسافت ورد و مایکروسافت فرانت پیج , اعداد فارسی , اعداد فارسی به انگلیسی , روستای فرخار , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : شوریابی
تاریخ : سه شنبه 30 / 4 / 1392
چطور برنامه ها را رجیستر کنیم.
اگه برنامه ای دارید که برای رجیستری کردن آن سریال نامبر بخواد و یا برنامه ای از اینترنت دریافت کردید و بعد از چند روز از کار افتاده این مطلب رو تا آخرش بخونید: با انجام دادن این کار شما میتونید بعضی از برنامه های خودتون رو رجیستری کنید یا بعضی از برنامه هایی که از اینترنت دریافت میکنید و بعد از چند روز از کار می افته که برای استفاده دوباره از اونا باید اون نرم افزار رو خریداری کنید یا باید سریال نامبر اون برنامه رو داشته باشید تا آن برنامه رجیستری شود اما با راه حلّی که به شما میگم میتونید خودتون همه ی اینکارا رو با رجیستری انجام بدید: 1- قبل از هرکاری باید یه پشتیبانی از رجیستری بگیرید (در Run تایپ کنید Regedit و دکمه ی Ok را بزنید در بالای پنجره ی باز شده از منوی File گزینه ی Export رو انتخاب کنید حالا برای Save کردن کل رجیستری در قسمت Export range گزینه ی All رو انتخاب کنید و برای save کردن نام فایل اون رو before بزارید و اون رو تو درایو C ذخیره کنید). 2- بعد از ذخیره ی کل رجیستری یه برنامه رو مثل Wimamp یا هر برنامه ی دیگری رو که دوست دارید نصب کنید تا تغییرات رو در رجیستری ببینید. بعد از نصب یک برنامه حالا دوباره به رجیستری برید و همون کارای قسمت اول رو بکنید ولی اسم فایل رو برای ذخیره After بزارید و کنار فایل قبلی که ذخیره کردید بزارید 3- حالا Cmd رو اجرا کنید(برای اجرا: Run>cmd) وبا دستور :C در cmd وارد درایو C شوید و در جلوی آن این دستور را بنویسید fc c:\before.reg c:\after.reg>change.txt 4- حالا به درایو C برید و در اونجا فایل change.txt رو باز کنید همه ی تغییرات رو با ستاره جدا ،جدا مشخص کرده ولی برای نوشتن کلمه همه ی حروف اون رو حرف به حرف هر کدوم رو تو خط جدا نوشته و مسیری که تغییرات ایجاد شده فقط فایل آخری که تو اون تغییر ایجاد شده رو نشون میده و از اول تا آخر مسیر اون فایل رو نشون نمیده برای اینکه راحت به فایلی که تو اون تغییر ایجاد شده برسید این پایین رو بخونید. پیدا کردن فایل متغیر شده به رجیستری برید و در بالای پنجره منوی Edit رو باز کنید و گزینه ی Find رو کلیک کنید حالا برای دیدن تغییراتی که در یک فایل ایجاد شده باید در هر قسمتی که در فایل Chang.txt است رو با قرار دادن در یک خط در Find what وارد کنید و بعد از چند ثانیه فایلی که در اون تغییر ایجاد شده رو مشاهده خواهید کرد. نحوه ی رجیستری کردن برنامه ها حالا میتونید با تغییراتی که در فایل Chang ثبت شده با کمی جستجو با Find رجیستری،فایلی که کرک شدن یا کرک نشدن برنامه رو نشون میده پیدا کنید(بسیاری از برنامه ها برای نشون دادن کرک شدن یا نشدن آن ها رو در یک فایل با عدد صفر نشون میدن که به معنی کرک شدن برنامه است و برای کرک نشدن برنامه عدد یک رو به کار میبرند که شما با تغییراتی در این فایل و جایگزین کردن عدد 0 به جای 1 میتوانید اون برنامه رو که برای کرک شدن یا باید اون رو با سریال نامبرش یا اتصال به اینترنت و یا با خریداری آن برنامه از کرک شدن اون خلاص شوید فقط یه کم با رجیستری و این فایل ور برید.

:: موضوعات مرتبط: دنیای مجازی , ,
:: برچسب‌ها: چطور برنامه ها را رجیستر کنیم , کامپیوتر , رجیستر , ,
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : شوریابی
تاریخ : سه شنبه 30 / 4 / 1392
دانلود آهنگ ماه عسل 92

 

 

 

آهنگ های تیتراژ برنامه ماه عسل ۹۲ که یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی

در ایام ماه مبارک رمضان می باشد که توسط احسان علیخانی اجرا میگردد.

 

دانلود آهنگ های تیتراژ ابتدایی و پایانی ماه عسل 92

چشمک دانلود آهنگ شروع و ابتدایی ماه عسل ۹۲ با صدای فرزاد فرزین

آرام دانلود آهنگ پایانی ماه عسل ۹۲ با صدای مهدی یراحی




:: موضوعات مرتبط: موزیک , دیگر خواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ ماه عسل 92 , احسان علیخانی , , ماه عسل , تیتراژ برنامه , , دانلود آهنگ ابتدایی ماه عسل 92 , دانلود آهنگ انتهایی ماه عسل 92 , دانلود آهنگ اول ماه عسل 92 , دانلود آهنگ آخر ماه عسل 92 , دانلود آهنگ پایانی ماه عسل 92 , دانلود آهنگ برنامه ماه عسل 92 , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : شوریابی
تاریخ : یک شنبه 28 / 4 / 1392
جدید ترین اهنگ های محسن چاوشی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. آهنگ جدید و فوق العاده زیبا وشادمحسن چاوشی به نام برقص آ

شاعر : حافظ و مولانا ، آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی ، میکس و مسترینگ : رضا اسد زاده

Mohsen%20Chavoshi%20 %20Zendegi%20Va%20Tahsilat%20e%20Aly13

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Beraghsa + دانلود


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Beraghsa + دانلود


2. سه آهنگ جدید و بسیار زیبای با صدای محسن چاوشی

نام آهنگ ها: غلط کردم غلطنگارستمگر

این سه تراک ورژن جدید این آهنگ ها می باشد

 

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

  Ghalat kardam Ghalat

Negar

SetamGar+ دانلود

دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

+ دانلود  Ghalat kardam Ghalat

Negar + دانلود

SetamGar+دانلود

 

3. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی محسن چاوشی و سینا حجازی به نام  خلیج ایرانی

ترانه : حسین صفا و سینا حجازی  -  آهنگ و تنظیم : محسن چاووشی  – میکس و مستر : امیر جمال فرد

 

 

 

MP3 – 320

Mohsen Chavoshi & Sina Hejazi – Khalije Irani+دانلود

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi & Sina Hejazi – Khalije Irani+دانلود

 

 

 

 

4.  دانلود آلبوم جدید و فوق العاده شنیدنی محسن چاوشی به نام من خود آن سیزدهم

Mohsen%20Chavoshi%201 

  • جهت حمایت از صاحب اثر فقط یک ترک از این البوم در سایت قرار گرفته است.
  • بعد از یک هفته لینک کل آلبوم در سایت قرار میگیرد.
  • لطفا برای حمایت از صاحب اثر این آلبوم را به صورت مجاز و اورجینال خریداری نمایید.

 

MP3  128

Mohsen Chavoshi – kobeko+دانلود

 

5. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام  زندگی ، تحصیلات عالی

این آهنگ ورژن کامل از تیتراژ برنامه تلویزیونی زندگی ، تحصیلات عالی می باشد

MP3 – 320

Mohsen Chavoshi – Zendegi Tahsilate Aali+دانلود

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Zendegi Tahsilate Aali+ دانلود

 

6. تیزر تصویری و فوق العاده زیبای آلبوم جدید محسن چاوشی

13

 

MP4

Mohsen Chavoshi – ۱۳ Album Tizer +دانلود

 

7. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی و فرزاد فرزین با نام واسه آبروی مردمت بجنگ

ترانه سرا : روزبه بمانی – آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی – میکس و مستر : آرش پاکزاد

Mohsen%20Chavoshi%20&%20Farzad%20Farzin%20 %20Vaseh%20Aberooye%20Mardomet%20Bejang

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi & Farzad Farzin – Vaseh Aberooye Mardomet Bejang

 

8. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به همراه سینا حجازی
و ایمان قیاسی و حسین صفا به نام ماهی سیاه کوچولو

 

 

MP3-128

5637995 b 5.27 MB آهنگ ماهی سیاه کوچولو با حجم

 

9. اینبار هواداران محسن چاوشی با او از طریق فایل صوتی حرف میزنند در ترک “هدیه ای به محسن چاوشی

 

Chavoshi

 

 

MP3-128

یک هدیه است به محسن چاوشی + دانلود

 

www.farkhar.lxb.ir



:: موضوعات مرتبط: موزیک , محسن چاوشی , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم برقص آ آلبوم جدید , محسن چاوشی , آهنگ , آهنگ برقص آ , آهنگ برقص آ با صدای محسن چاوشی , آهنگ جدید , آهنگ جدید , برقص آ آهنگ جدید محسن چاوشی , آهنگ روز آهنگ محسن چاوشی آهنگ محسن چاوشی برقص آ , آهنگ پیشواز محسن , چاوشی برقص آ , , download mp3 , download new , music new music new track tooptarin music آلبوم جدید , آهنگ آهنگ جدید آهنگ جدید 92 آهنگ جدید امید جهان آهنگ جدید , دوست دارم آهنگ , جدید رضا , صادقی آهنگ جدید علی زارعی آهنگ جدید محسن یگانه آهنگ , جدید محمد , یاوری آهنگ , روز آهنگ های امید جهان امید جهان توپترین موزیک , آلبوم جدید محسن چاوشی آلبوم ریمیکس , سمتگر آلبوم , ریمیکس غلط کردم غلط آلبوم ریمیکس نگار آهنگ آهنگ جدید آهنگ جدید ریمیکس سمتگر آهنگ جدید ریمیکس غلط کردم غلط آهنگ جدید ریمیکس نگار آهنگ جدید محسن چاوشی آهنگ روز آهنگ ریمیکس سمتگر , آهنگ جدید خلیج ایرانی آهنگ جدید خلیج ایرانی محسن چاوشی و سینا حجازی آهنگ جدید سینا حجازی آهنگ جدید محسن چاوشی , آلبوم جدید آلبوم جدید محسن چاوشی آلبوم جدید محسن چاوشی به نام من خود آن سیزدهم آلبوم جدید من خود آن سیزدهم آلبوم جدید من خود آن سیزدهم , آلبوم جدید آلبوم جدید محسن چاوشی آلبوم جدید من خود آن سیزدهم آلبوم جدید من خود آن سیزدهم محسن چاوشی آلبوم من خود آن سیزدهم , آهنگ جدید زندگی , تحصیلات عالی آهنگ جدید زندگی , تحصیلات عالی محسن چاوشی آهنگ جدید محسن چاوشی آهنگ جدید , آلبوم جدید آلبوم جدید محسن چاوشی آلبوم جدید من خود آن سیزدهم آلبوم جدید من خود آن سیزدهم محسن چاوشی آلبوم من خود آن سیزدهم محسن چاوشی , آهنگ جدید واسه آبروی مردمت بجنگ فرزاد فرزین آهنگ جدید واسه آبروی مردمت بجنگ محسن چاوشی آهنگ محسن چاوشی و فرزاد فرزین آهنگ های فرزاد فرزین آهنگ های محسن چاوشی آهنگ واسه آبروی مردمت بجنگ , آهنگ جدید ماهی سیاه کوچولو با صدای محسن چاوشی آهنگ جدید محسن چاوشی آهنگ جدید محسن چاوشی به نام ماهی سیاه کوچولو , ترک ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : شوریابی
تاریخ : پنج شنبه 6 / 4 / 1392
جدید ترین اهنگ های امید جهان

 

 

 

 

 

 

 

 

جدید ترین اهنگ های امید جهان

 

امید جهان.روستای فرخار.اهنگ های جدید

1. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا وشادامید جهان به نام عشق من
 به مناسبت روز ولنتاین
ترانه و اهنگ : حامد برادران – تنظیم : امیر حیدری

MP3 – 320

Omid Jahan – Eshghe Man
  

MP3 – 128

Omid Jahan – Eshghe Man

 

 

 

2. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا وشادامید جهان به نام آرومه جونم

MP3 – 128

Omid Jahan – Arome Jonam

 

3. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده امید جهان به نام دوست دارم

شعر و ملودی تنظیم: سعید ساشا

MP3 – 320

Omid Jahan – Dooset Daram
      
  
  

MP3 – 128

Omid Jahan – Dooset Daram

 

4. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا وشاداز امید جهان با نام قالم نزاری

تنظیم و میکس مستر: محمد کلهر
شعر و ملودی: سعید ساشا – تقدیمی از استودیو پروا

MP3 – 128

Omid Jahan – Ghalom Nazari

 

5. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی حامد پهلان و امید جهان به نام عروسی

 

 

MP3 – 128

Hamed Pahlan & Omid Jahan – Aroosi

 

6. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا وشادامید جهان و مصطفی تفتیش به نام سبزه سیاهی

( تنظیم : امید جهان )

 

امیدجهان.روستای فرخار.اهنگ جدید

MP3 – 128

Omid Jahan & Mostafa Taftish – Sabzeyi o Siyahi 

 

7. دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا وشادامید جهان به نام های  ۴ رنگ و فریبا

تنظیم : حامد برادران
این آهنگ به ۴ زیان جنوبی ، مازندرانی ، لری و کردی خوانده شده است

 

 

MP3-128

 

8. دانلود آهنگشادو بسیار زیبای دلکم با صدای امید جهان و نیما شمس و وحید ناصح

تنظیم:سعید ساشا – میکس ومستر:محمد کلهر

 

MP3-128

download icon2 2.62 MB آهنگشاددلکم با حجم

 

9. دانلود آهنگ جدید و زیبای امید جهان به همراه دی جی میلاد و نیما شمس به نام گلی

 | تنظیم کننده : امیر آرشیا |

MP3-128

 

10. دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا وشادامید صادقی به همراه امید جهان به نام بازی عشق

 ترانه و آهنگ امید جهان . تنظیم .حسین کلاته . میکس و مستر سینا ملکی
تهیه کننده ( Listen Records )

MP3-128

 

11. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده امید جهان و مصطفی تفتیش به نام ویلا ویلا دختر بندری

 

MP3-128

2.90 MB آهنگ ویلا ویلا دختر بندری با حجم

 

 

12. دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امید جهان به نام سهیلو

میکس و مستر : علی عبدالمالکی

5637995 b   ۳٫۰۴ MB آهنگ امید جهان به نام سهیلو با حجم

 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , امید جهان , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ جدید , آهنگ جدید امید جهان , آهنگ جدید , امید جهان به نام دوست دارم , آهنگ جدید , دوست دارم آهنگ جدید دوست دارم , امید جهان , آهنگ دوست دارم , امید جهان آهنگ های امید , جهان , امید جهان امید , جهان دوست دارم دانلود , مید جهان با نام قالم نزاری , عشق من , آرومه جونم , , دوست دارم , , قالم نزاری , , حامد پهلان و امید جهان , عروسی , مصطفی تفتیش , سبزه سیاهی , به نام های ۴ رنگ و فریبا , سهیلو , مصطفی تفتیش , , ویلا ویلا دختر بندری , مید صادقی , , بازی عشق , گلی , دی جی میلاد و نیما شمس به نام گلی , نیما شمس و وحید ناصح , امید جهان و نیما شمس , زیان جنوبی , مازندرانی , لری و کردی , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : شوریابی
تاریخ : پنج شنبه 6 / 4 / 1392
دانلود آهنگ جدید محمود شعبانی به نام مرد

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمود شعبانی به نام مرد

ترانه و ملودی : محمد چناری – تنظیم ، میکس و مسترینگ : سعید انصار

MahmoudShabani


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Mard


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Mard

 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , دیگر خواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم جدید محمود شعبانی آلبوم مرد آهنگ آهنگ جدید آهنگ جدید محمود شعبانی آهنگ جدید مرد آهنگ روز آهنگ محمود شعبانی آهنگ محمود شعبانی مرد آهنگ مرد آهنگ مرد با صدای محمود شعبانی آهنگ پیشواز محمود شعبانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بسیار زیبای مرد با صدای محمود شعبانی دانلود آهنگ جدید محمود شعبانی دانلود آهنگ محمود شعبانی دانلود آهنگ محمود شعبانی مرد دانلود آهنگ مرد دانلود آهنگ مرد با صدای محمود شعبانی دانلود اهنگ دانلود رایگان آهنگ مردهنگ دانلود آهنگ جديد دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ های جدید دانلود آهنگ های جدید امید جهان دانلود اهنگ دانلود ترانه دانلود فول آلبوم دانلود فول آلبوم امید جهان دانلود موزیک دانلود موزیک جدید دنلود اهنگ رضا صادقی علی زارعی محسن چاوشی محسن یگانه محمد علیزاده محمد یاوری موزیک موزیک جدید پاپ پویا بیاتی ,
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : شوریابی
تاریخ : پنج شنبه 6 / 4 / 1392
دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری با نام کجایی تو ؟

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب مظفری با نام کجایی تو ؟

ترانه سرا و آهنگساز: شهاب مظفری – تنظیم: آرش حسینی

Shahab


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Kojaei To


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Kojaei To

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , دیگر خواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم جدید شهاب مظفری آلبوم کجایی تو آهنگ آهنگ جدید آهنگ جدید شهاب مظفری آهنگ جدید کجایی تو آهنگ روز آهنگ شهاب مظفری آهنگ شهاب مظفری کجایی تو آهنگ پیشواز شهاب مظفری آهنگ کجایی تو آهنگ کجایی تو با صدای شهاب مظفری دانلود آهنگ دانلود آهنگ بسیار زیبای کجایی تو با صدای شهاب مظفری دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری دانلود آهنگ شهاب مظفری دانلود آهنگ شهاب مظفری کجایی تو دانلود آهنگ کجایی تو دانلود آهنگ کجایی تو با صدای شهاب مظفری دانلود اهنگ دانلود رایگان آهنگ کجایی تو دانلود کجایی تو دانلود کجایی تو شهاب مظفری ریمیکس جدید کجایی تو شهاب مظفری عکس جدید شهاب مظفری عکس شهاب مظفری فول آلبوم شهاب مظفری موزیک ویدیو کجایی تو پخش انلاین اهنگ کجایی تو کجایی تو , روستای فرخار , اهنگ جدید ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : شوریابی
تاریخ : پنج شنبه 6 / 4 / 1392
دانلود آهنگ جدید کیان زیبنده و نوید سبحان به نام یکصدا

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای کیان زیبنده و نوید سبحان به نام یکصدا

Kiann


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Yekseda


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Yekseda

http://www.tooptarinmusic.com

 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , دیگر خواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم جدید کیان زیبنده و نوید سبحان آلبوم یکصدا آهنگ آهنگ جدید آهنگ جدید کیان زیبنده و نوید سبحان آهنگ جدید یکصدا آهنگ روز آهنگ پیشواز کیان زیبنده و نوید سبحان آهنگ کیان زیبنده و نوید سبحان آهنگ کیان زیبنده و نوید سبحان یکصدا آهنگ یکصدا آهنگ یکصدا با صدای کیان زیبنده و نوید سبحان دانلود آهنگ دانلود آهنگ بسیار زیبای یکصدا با صدای کیان زیبنده و نوید سبحان دانلود آهنگ جدید کیان زیبنده و نوید سبحان , دانلود آهنگ , روستای فرخار , اهنگ جدید , , , , , , , کیان زیبنده و نوید سبحان دانلود آهنگ کیان زیبنده و نوید سبحان یکصدا دانلود آهنگ یکصدا دانلود آهنگ یکصدا با صدای کیان , زیبنده و نوید , سبحان دانلود اهنگ دانلود , رایگان آهنگ , یکصدا دانلود یکصدا دانلود یکصدا کیان زیبنده و نوید سبحان , ریمیکس جدید یکصدا عکس , جدید کیان , زیبنده و نوید ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : شوریابی
تاریخ : پنج شنبه 6 / 4 / 1392
دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای رضا رویگری به نام کازابلانکا
دسته بندي : آهنگ, پاپ

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبای رضا رویگری به نام کازابلانکا

ترانه سرایان : یغما گلرویی ، امین بامشاد ، مریم اسدی ، زهرا کلاته ، زهرا عاملی

آهنگسازان : حمید عسکری ، مهدی یغمایی ، عماد توحیدی ، رضا رویگری

تنظیم کنندگان : پوریا حیدری ، بهرنگ بهادرزاده ، بهنام شهرکی ، علی زارعی

برای حمایت از صاحب اثر این آلبوم را از مراکز عرضه محصولات فرهنگی تهیه نمایید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط یک ترک از این آلبوم در سایت قرار گرفته است.

.اهنگجدید.روستای فرخار.اهنگ های جدید.شوریابی.......Reza%20Rooygari%20 %20Casablanca

برای حمایت از صاحب اثر این آلبوم را از مراکز عرضه محصولات فرهنگی تهیه نمایید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط یک ترک از این آلبوم در سایت قرار گرفته است.


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Casablanca

 



:: موضوعات مرتبط: موزیک , دیگر خواننده ها , ,
:: برچسب‌ها: آلبوم جدید رضا رویگری آلبوم جدید رضا رویگری به نام کازابلانکا آلبوم جدید کازابلانکا آلبوم جدید کازابلانکا رضا رویگری آلبوم رضا رویگری آلبوم کازابلانکا آلبوم کازابلانکا رضا رویگری دانلود آلبوم جدید رضا رویگری به نام کازابلانکا دانلود آلبوم جدید کازابلانکا دانلود آلبوم جدید کازابلانکا رضا رویگری دانلود آلبوم کازابلانکا رضا رویگری رضا رویگری رضا رویگری کازابلانکا , , روستای فرخار , شوریابی , اربقائی , فرخار , اهنگ جدید , , , , , , , , , , , عکس رض 0 ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : شوریابی
تاریخ : پنج شنبه 6 / 4 / 1392
دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی یغمایی با نام خیالم راحته با تو
نویسنده : شوریابی
تاریخ : پنج شنبه 6 / 4 / 1392
آیا تراشیدن ریش حرام است؟ چرا؟

آیا تراشیدن ریش حرام است؟ چرا؟

 

ریش.تراشیدن ریش.روستای فرخار.   ریش تراشیدن.ریش.روستای فرخار

 

 

تراشيدن ريش ازنظر فقهاى اسلامى اعم از شيعه و سنّى جايز نيست و نظر همه مذاهب در اين‏باره يكى است. [1] روايات متعددى در مذمت تراشيدن ريش در مصادر شيعه و اهل‏سنّت وجود دارد. اما فقها به اين روايات، يكسان استدلال نكرده‏اند، از اين‏رو برخى صريحاً فتوا داده‏اند ريش‏تراشى حرام است. و عده‏اى گفته‏اند، احتياط (واجب) در ترك آن است و برخى نيز در موارد خاص (مانند جايى كه شخص را مسخره كنند) آن را جايز شمرده‏اند.

با توجّه به مطالب ياد شده به بررسى ادلّه كسانى مى‏پردازيم كه ريش‏تراشى را حرام مى‏دانند.

1. قرآن كريم؛

الف: « وَ لَأُضِلَّنَّهُمْ وَ لَأُمَنِّيَنَّهُمْ وَ لَأُمَرَنَّهُمْ فَلَيُبَتِّكُنَّ آذَانَ الانْعَامِ وَ لَأُمَرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللَّهِ»؛[2] (شيطان گفت:) و آنان را سخت گمراه و دچار آرزوهاى دور و دراز خواهم كرد، و وادارشان مى‏كنم تا گوش‏هاى دام‏ها را بشكافند، و وادارشان مى‏كنم تا آفريده خدا را دگرگون سازند. و هر كس به جاى خدا، شيطان را دوست گيرد قطعاً دست‏خوش زيان آشكارى شده است.

استدلال به اين آيه در اثبات حرام بودن ريش تراشى، به دو مقدمه بستگى دارد:

يكى، ثابت كنيم تراشيدن ريش، تغيير دادن خلقت خدا است. ديگر.......ادامه مطلب>>